خانم بانو وبلاگ حرفی با تو متعلق به سوگند نیست . اون وبلاگ  به دلیل دیگری زده شد از طرف وکیل سوگند  که من کامل در جریانش هستم . در ضمن اگر اونجا به من و دوستانم  از طرف سوگند تهمت زده شد ، لطفا شما کاسه ی داغتر از اش نشید .ما خودمون  می تونیم حق خودمون رو بگیریم و نیازی به احقاق حق ما از طرف شما نیست .  من کامنت های وبلاگ یارا رو  در جریانش هستم و به لطف شما خیلی افراد دیگه هم در جریان اون کامنت ها هستند . اونجا یک حریم خصوصی هست و شما اشتباه کردید که از ابتدا داخل اون حریم شدید  حتی  به دعوت  یکی از ما ... الان هم از تون می خوام این کار رو نکنید . نه این که فقط کامنت های من رو حذف کنید . ازتون می خوام هیچ کاری به اونجا نداشته باشید . اونجا حریم خصوصی ما بود و شما نباید این کار رو با ما می کردید . براتون خصوصی گذاشتم . اما اگر دوست داشتید عمومی کنید .
نویسنده: یاس [http://hamsare-aval.mihanblog.com/]


پاسخ:

یاس بانو اگر شما در جریان بودید چرا سوگند توی پست آخر از این که همتون را نگران کرده عذرخواهی می کنه و می گه براتون ای میل می زنم و توضیح می دم؟ اگر شما در جریان بودید چرا خواننده های وبلاگ همسران اول - ما 5 نفر- حسنا بانو و ... را نگران کرده بودید و هر شب برای سوگند دعای توسل می خواندید؟ یعنی این همه خواننده مسخره دست شما هستند؟
شما در جریان بودید و زمانی که من پست "از اون حرفا که باید زد" را می نوشتم و پرپری آنلاین بود زبونش داشت بند می اومد؟ برگردید کامنت هاش را بخونید. بلافاصله بعد از نوشتن پست از من پرسید چطوری بره سوگند را در مدیریت وبلاگ ببینه و بعد ... اگر در جریان بودید که سکوت می کردید !!
نویسنده وبلاگ "حرفی با تو" کارآگاه است یا وکیل؟ کدوم وکیلی این کار را می کند؟ این همه بازی لازم نداشت. پرژن بلاگ در یک ثانیه می تونه تمام مشخصات وبلاگ من را به پلیس بده.  نیازی نیست ده روز وبلاگ را رصد کنند!! وکیل و کارآگاه استخدام کردید!!
شما وقتی وکیل می گیرید می آد تو خونتون می شینه وبلاگ می زنه؟ با آی پی شما؟ یه دستیار هم تو ایران می گیره که براش توی وبلاگهای دیگه کامنت بذارن!! عجب وکیل کارآگاهی !!!!!!
اطلاعات وبلاگ تا مدتها حتی پس از حذف وبلاگ روی سرور می مونه و هر زمان پلیس بخواد می تونه بگیره. لازم نیست ده روز رصد کنند. می تونست روزهای قبل را نگاه کنه. نه این که صبر کنه برای ده روز بعد. شما حتی به خودتون هم اطمینان ندارید. سوگند نوشته یاس به بانو پس ورد داده، شما می گید بانو به دعوت یکی از ما ...
استت وبلاگ جرفی با تو را کی به من داد؟ لابد وکیل سوگند زبان
این دفعه به کدوم یکی از خودتون شک دارید؟ شما که اینقدر نامطمئن و غیرقابل اعتماد هستید بهتر نیست کار تیمی نکنید.
نویسنده: بانو - ٢۵/۵/۱۳٩٢ - ۱:٢٢ ‎ب.ظ


اگر در جریان بودید وبلاگ ما 5 نفر برای چی زده شد؟

چرا برای اثبات حقانیتتون از ایمیلهایی که از طرف نویسنده وبلاگ "حرفی با تو " ( سوگند که حالا شده وکیل سوگند ) براتون اومده بود استفاده کردید؟
چرا لینکش را گذاشتید توی وبلاگ همسران اول؟
چرا بعد از لو رفتن سوگند لینکش را برداشتید؟
سه چهار روز اول حرفی از بانو و غیره توی وبلاگ "حرفی با تو" نیست.
سوگند  بهتون گفته من تله گذاشتم هکر ایمیلم را پیدا کنم و ... شایدم حسنا سوگند را به سواستفاده از اطلاعات شخصیش متهم کرده و سوگند را ترسونده که پیگیری می کنم. به هر حال این قصه جدیدی است یاس بانو و دروغی جدید که باورش کمی ؟!!
نویسنده: بانو - ٢۵/۵/۱۳٩٢ - ۱:۳۵ ‎ب.ظ

تکلیف دو سه هزار تا خواننده ای که ده روز برای خون بالاآوردن سوگند دعا می کردند چی می شه؟ لازم بود اونها هم درگیر بشن؟ ده روز نمی شد سکوت کنید و هیچی نگید. داستان الکی خون بالاآوردن برای چی بود؟ می گفتید سوگند رفته مسافرت چرا گفتید سی سی یو؟
اگر واقعا هدفتون زندگی سالم تر و اجتماع سالم هست و اگر به کاری که کردید ایمان دارید، لینک این مطلب را بذارید توی وبلاگتون تا خواننده هاتون بدونند ده روزی که شب و روز برای سلامتی سوگند شما دعا می کردند، دستاویز بازیهای شما بودند !!
نویسنده: بانو - ٢۵/۵/۱۳٩٢ - ۱:۳٧ ‎ب.ظ

 

مجبورم پستم را اصلاح کنم و عکس را ازتون پس بگیرم نیشخند. چون دلم نمی خواد صحبت مثبتی در مورد وبلاگی داشته باشم که همه چیزش زیر سواله. من هنوز هم فکر می کنم شما ساده هستید و دارید گول می خورید. ولی به هر حال سادگی هم ویژگی جالبی برای مدیر یک وبلاگ اجتماعی با مخاطبان زیاد نیست.